12 Eylül 2013 Perşembe

OKUMAYI BİTİRDİM #1

Bu kitabı alırken ''ekşi sözlük'' grubunun yorumlarına bakmayın derim ben.Çünkü hiç bir durumdan hoşnut olmamayı kendilerine ilke edinmiş gibiler.Araştırmalarıma göre kitabı ya çok seveceksiniz ya hiç sevmeyeceksiniz.Kitabın konusunu size anlatamam çünkü sonunda dumura uğramak tabiri bedeninizde vuku bulacak.Kitabın konusu ''100 yaşındaki gazinin öyküsü '' diyerek basitleştirmek istemiyorum.Çünkü olay çok başka.Ve hayır kesinlikle size ne olduğunu söylemicem sayın okur.Kitap çok sayıda aforizma barındırıyor.Belli bir kesim bu durumdan rahatsız olsa da beni hiç rahatsız etmedi açıkcası.Oldukça keyif alarak çizdim fosforlu kalemimle cümlelerin altını.Birazdan belli bir başlık altında toplayacağım ''alıntıları''.
Kitap Puanım : 8/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder